Salut ! In cele ce urmeaza am sa-ti spun parerea mea despre site-ul www.gimo.ro. Fac asta pentru a participa la consursul in care sunt puse in joc 2 premii foarte faine : o tableta si un scaun cu masaj. Poti participa si tu daca ai blog.
Gimo.ro este un site de anunturi imobiliare. N-am sa spun ca face si drege, ca rupe pamantul, pentru ca n-am de gand sa fac din asta un advertorial. De obicei acolo se spun vrute si nevrute. Nu vreau sa dezvolt, fenomenul este deja cunoscut, nu e cazul sa fac mare tam tam.
Sincer, nu cred ca exista cel mai bun in domeniul online, pentru ca e o piata mult prea vasta si cuprinzatoare. Daca vreti un exemplu, mie mi-e cam greu sa spun care e mai bun pe partea de IT, dintre pcgarage si emag. Ambii jucatori sunt foarte buni, sunt magazine de top, care isi respecta clientii si asta le aduce succes.
La fel si cu site-ul Gimo.ro. Sa nu ne pripimm in a-l face “cel mai bun”, doar de dragul de a-i face reclama si de a-l pune intr-o lumina buna.
Cred ca pentru un produs din online este mult mai important sa fie pus intr-o lumina onesta, conforma cu realitatea. Pentru ca pe net e mult mai simplu sa lasi un feedback, iar daca el va fi negativ, cu atat mai mult va rasuna in urechile potentialilor clienti, care se vor reorienta cand vor vedea ca cineva a luat plasa, sau ceva de genul.
Bun. Nu-l facem cel mai cel. Dar poate fi Gimo.ro unul dintre cele mai cele site-uri din domeniu ? De ce nu ? Pana la urma chiar are ceva special, si cred ca merita atentie. Gimo.ro nu este 100 % un site nou, ci este reprezentarea unei abordari noi, pentru o tripleta mai veche din online.
www.imobiliarebiz.ro, www.anunturiimobiliarebiz.ro si www.particulariimobiliarebiz.ro s-au contopit in Gimo.ro, pentru a oferi utilizatorului o experienta diferita, mai usoara si mai multumitoare, inclinata strict spre nevoile sale.
Practic, se trece de la niste site-uri nisate, la un site mai complex care acopera nevoile tuturor tipurilor de activanti in domeniu. In noua formula, nisarea se ofera prin categorizare. Un singur site care cuprinde mai multe nise, prin categoriile din interiorul sau. Desi complex si complet, Gimo.ro reuseste sa ramana prietenos cu utilizatorul, fiind simplu si intuitiv in utilizare. Poate fi un astfel de site unul de succes ? Pai daca nu acesta, atunci care ? Asadar da, poate fi un succes.
Schimbarea vine din dorinta de a sprijini mai mult clientul, si de a usura astfel repornirea motorului tranzactiilor imobiliare. Piata imobiliara s-a schimbat mult in ultimii ani. A trecut mai intai printr-o nefericita recesiune, apoi s-a transformat in stagnare, stare in care se afla si in prezent, dar cu semne de revenire. De aceea trebuie sprijiniti toti membrii acestui domeniu, pentru repornirea frumoasa a intregului mecanism al pietei imobiliare.
Categorizarea despre care am mentionat este foarte importanta pentru un astfel de site, pentru ca de regula utilizatorul stie deja ceea ce cauta, nu intra pentru a pierde vremea, pentru a se rataci, ci pentru a explora in mod sanatos, pentru a gasi ceva anume.
Categoriile din Gimo.ro mi se par bune, simple si la obiect, si imi place in mod special ca exista o categorie dedicata programului “Prima Casa”, pentru ca in momentul de fata el este principala metoda prin care oamenii mai reusesc sa-si cumpere o casa pornind cat de cat pe cont propriu. Utilitatea categoriei ma atinge si pe mine, pentru ca intentionez si eu sa-mi cumpar o casa prin acest sistem.
Gimo.ro propune numeroase instrumente pentru sprijinirea clientilor sai, indiferent ca ei sunt dezvoltatori imobiliari, agentii imobiliare sau persoane fizice. Cele mai importante atuuri fata de alte site-uri din domeniu pot fi urmatoarele caracteristici :
*Este un site bine targetat si promovat, mai ales ca-si gaseste originile in cele trei 3 site-uri mai vechi, cu experienta in domeniu.
*Ofera gratuitate la toate informatiile, fara sa perceapa comisioane sau taxe pentru o eventuala tranzactionare.
*Ofera avantaje pentru toate tipurile de clienti.
*Interfata simpla, intuitiva, usor de utilizat pentru oricine.
*Promovare foarte buna prin Social Media, care se refera in special la Facebook si LinkedIN. Sa zicem ca vrei sa-ti vinzi casa si postezi un anunt in site. Esentialul a fost facut, dar mai este o parte la fel de esentiala, si anume ca anuntul tau trebuie vazut de cat mai multe persoane, care de fapt reprezinta potentiali clienti. La asta ajuta promovarea pe cele doua retele sociale. Facebook asigura un numar mare de vizionari pentru anuntul tau, prin promovarea pe care ti-o face Gimo.ro in grupuri dedicate si in pagina site-ului care are in prezent mai bine de 7000 de fani, iar numarul e in continua crestere. Iar LinkedIN este cea mai mare retea sociala de business, asadar de aici pot veni clienti cu importante resurse financiare.
In ceea ce ma priveste, aceasta schimbare mi se pare de bun augur, si chiar nu vad motive de esec. Le urez multa bafta si daca nu cumva sunt deja, sper sa ajunga cat mai repede in top.
p.s. : mai sper si sa ma numar printre castigatori 🙂