Se stie ca nu exista optimizare seo fara cuvinte cheie si ca aceste cuvinte cheie sunt extrem de importante. Va recomandam sa le selectati cu mare atentie pentru ca site-ul vostru sa ajunga une va doriti. De asemenea va recomandam ca in cazul in care nu stiti mai nimic despre modul in care se aleg cuvintele cheie sa apelati mereu la profesionisti.
De obieci optimizarile pentru motoare de cautare costa destul de mult si ar fi pacat sa platiti aceste servicii si sa faceti promovare pe niste cuvinte cheie alese gresit. Tocmai de aceea e mai bine sa taiem raul de la radacina si sa facem totul ca la carte.
Scrierea de continut si optimizarea nu sunt una si acelasi lucru insa sunt strans legate in mod sigur. Acelasi lucru va trebui sa stie si cel care va face continutul in cazul in care aveti o persoana angajata in sensul acesta.
Chiar daca tehnicile seo sunt fundamentale pentru modul in care evolueaza site-ul vostru in acelasi timp este si un element definitoriu pentr orice strategie in ceea ce priveste continutul si exista foarte multe persoane care fac continut si care va vor spune ca seo-ul nu conteaza.
Chiar daca ei au dreptate pe jumatate adevarul este ca toate cuvitele cheie reprezinta o fundatie pentru oricare forma de continut solida. Desigur ca primele lucruri pe care trebuie sa le faceti este sa gasiti toate cuvintele cheie care conteaza pentru afacerea vostra online si pentru site-ul pe care il aveti.
Vestea buna este ca in prezent puteti sa gasiti o gramada de tooluri sau de ghiduri online care sa va ajute sa gasiti cuvintele cheie care se si potrivesc cu domeniul pe care il detineti. In plus sunt multe astfel de tooluri gratuite. Dupa ce ati identificat cele mai bune experii care sunt potrivite pentru voi va trebui sa decideti care sunt cuvintele tinta pe care doriti ca site-ul sa se indexeze.
Nu aveti nevoie de tooluri speciale pentru asta si o puteti face cu ajutorul unui spreadsheet, prin intermediul caruia sa puteti organiza mai bine cuvintele si in general toate datele furnizate de cercetarea facuta inainte. Cuvintele cheie in sine nu sunt greu de gasit insa a obtine rangul 1 in cautari si a fi pe prima pagina in Google sunt doua lucruri diferite.
Selectarea de cuvinte cheie pe care trebuie sa va concentrati in eventualele campanii de SEO are loc analizand unele date si fiind constienti de faptul ca sunteti susceptibili de a intra intr-o serie de incercari si greseli. Va trebui sa va asumati si sa intelegeti faptul ca puteti face greseli si ca e normal sa se intample asa. De aceea site-ul trebuie sa fie mereu in proces de innoire a continutului.
Cei care fac continut nu trebuie sa fie musai experti in domeniul vostru de activitate. Daca voi aveti un site de servicii medicale ori de intermedieri vanzari de automobile, nu conteaza in ce domeniu este expert creatorul de continut pentru ca el va sti oricum sa produca un continut bun si de calitate.