Continut si marketing de continut – raportul cu restul strategiei SEO

De ce are importanta.

Nu este neobisnuit ca proprietarii de site-uri sa se concentreze strict pe o parte a continutului si sa uite alte parti importante. Ai nevoie de seo Cluj? Intra pe Smartseopack.com.

SEO si marketingul de continut atrag atat elemente importante ale tabelului de marketing online, cat si nevoia de a-si dezvolta cu adevarat afacerea. Este adesea o imagine cu adevarat mare si complexa, care necesita ca totul sa functioneze impreuna pentru a obtine cele mai bune rezultate.

Daca o companie ar putea pur si simplu sa inceapa sa se concentreze pe ceva de genul blogging in detrimentul timpului general petrecut cu SEO, ei pot incepe sa vada o scadere in clasamentul general.

Pe de alta parte, in cazul in care aceleasi intreprinderi urmau sa fixeze complet link-ul de constructie si sa ceara sa vada 18 legaturi noi de inalta calitate in fiecare zi, probabil ca nu vor avea suficient continut proaspat pentru a sustine legatura pe aceasta scala. In cele din urma, SEO necesita atat de mult continut pentru ca doreste sa creasca site-ul intr-un mod natural.

Google nu doreste sa vada un site web in stagnare, neschimbat. Vrea sa stie ca iti construiesti un continut puternic, util si relevant, astfel incat sa poata oferi cele mai bune rezultate pentru fiecare cautare.

In timp ce este posibil sa utilizati SEO pe aceleasi pagini de mai multe ori, veti descoperi ca este mult mai eficient cand aduceti toate aceste noi continuturi in acelasi loc, legand-le impreuna si impingand totul in topul motorului de cautare.

Crearea unui echilibru intre marketingul de continut si restul strategiei SEO.

Cheia este de a utiliza SEO si marketingul continutului impreuna. Da, SEO necesita o multime de continut, dar asta nu inseamna ca trebuie sa va puneti toate sperantele pe acel singur aspect al marketingului online. Trebuie sa faceti mai mult de atat. Poate ca blogurile nu sunt ceea ce aveti nevoie acum, pe termen scurt.

Poate ar trebui sa luati in considerare un continut continuu, asa numitul continut de lunga durata. Poate ca ar trebui sa actualizati interfata dvs. de utilizator inainte de a incepe sa va indreptati spre construirea de legaturi.

Exista o multime de parti in miscare, de aici, motiv pentru care crearea unui echilibru intre cele doua este incredibil de importanta. Si ar putea fi mai usor decat crezi.

Mai intai, identificati scopul din spatele site-ului dvs. web. Daca doriti sa atrageti pur si simplu utilizatorii, concentrati-va mai mult pe tacticile SEO care conduc vizitatorii site-ului dvs. Daca doriti sa obtineti rate de conversie mai mari odata ce vizitatorii ajung la site-ul dvs., marketingul continutului este mai important.

In cea mai mare parte, cu toate acestea, ar trebui sa va orientati atat sa conduceti vizitatorii pe site-ul dvs., cat si sa mariti conversiile odata ce ajung acolo. Pe masura ce creati acest echilibru, veti vedea cu siguranta ca vizitatorii dvs. si ratele de conversie vor creste.