Pagina de Facebook – Trei greseli care degradeaza promovarea online a acesteia

Atunci cand alegem sa activam si in mediul online, retelele de socializare sunt canalele cele mai potrivite pentru promovarea online a afacerii. Iar pentru ca nu multi antreprenori apeleaza la serviciile unor specialisti, inevitabil se produc si anumite greseli, ce nu ar trebui sa se produca.

Dat fiind faptul ca din greseli invatam in articolul de astazi va vom prezenta trei greseli care nu ar trebui facute, atunci cand aveti o pagina de Facebook pentru compania dumneavoastra. Stati linistit, nu este nimic imposibil! 

Utilizarea profilului personal

Una dintre cele mai des intalnite greseli in randul companiilor, in special pentru firmele aflate la inceput de drum este utilizarea profilului personal, pentru a raspunde la comentariile utilizatorilor.

Pe langa faptul ca ofera un aspect neprofesional, nici foarte sigur nu este! Asadar, daca aveti mesaje din parte anumitor utilizatori, atunci nu uitati sa le raspundeti, conectandu-va cu ajutorul paginii companiei.

De asemenea, nu uitati sa pastrati un limbaj civilizat, indiferent de critica primita din partea unui utilizator. Facebook permite oricui sa isi creeze un cont, iar astfel de mesaje nepotrivite nu ar trebui sa va afecteze intr-o masura foarte mare. Raspundeti intotdeauna civilizat si elegant, iar restul utilizatorilor vor aprecia acest lucru! 

Ignorarea mesajelor sau a comentariilor

In cazul in care primiti anumite injurii sau amenintari, da, puteti ignora respectivele mesaje sau comentarii. Insa, in cazul in care observati anumite neclaritati sau intrebari, nu uitati sa raspundeti intotdeauna clientilor. De asemenea, aveti in vedere faptul ca trebuie sa raspundeti in timp util, tocmai pentru ca informatia sa fie utila utilizatorului.

Ce inseamna in timp util? In cateva ore ar fi bine, eventual, daca puteti si in cateva minute, cu atat mai bine. Veti observa ca publicul va va aprecia eficienta serviciilor, oferindu-va mai multa incredere si devenind din ce in ce mai dornic sa va incerce produsele sau serviciile.

Necompletarea profilului

Un alt pas gresit atunci cand vorbim de o pagina Facebook a companiei consta in necompletarea profilului. Acest pas, pe langa faptul ca va oferi un aspect destul de neplacut paginii, nu va oferi absolut deloc incredere publicului. Asadar, daca pana acum credeati ca toate acele sectiuni erau strict pentru aspectul paginii, lucrurile nu stau deloc asa.

De asemenea, nu uitati ca imaginea de profil sa fie si ea in concordanta cu afacerea. Recomandarea noastra este sa inserati o imagine cu brandul dumneavoastra, pentru un aspect elegant, gata sa atraga atentia publicului. 

In incheierea acestui articol

Asa cum ati vazut si la punctele anterioare, promovarea pe Facebook nu este floare la ureche, asa cum multi antreprenori tind sa creada la momentul initial. De aceea, pe langa eficienta si atentie, ca debutant, aveti nevoie si de sprijinul unei persoane experimentate.

Astfel, agentia de web design din Timisoara ProjectMedia va pune la dispozitie nu doar un singur profesionist, ci o intreaga echipa, pentru a putea ajunge impreuna la rezultatele dorite, cat mai repede posibil. Contactati-ne acum iar noi vom fi alaturi de dumneavoastra in drumul spre succes!